خانه / بازاریابی / نرخ تبدیل چیست

نرخ تبدیل چیست

مبنای بسیار زیادی در سئو و بازاریابی وجود دارد که باید در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید تا بتونید در بهترین زمان در مورد کسب و کار خود بهترین اقدامات را انجام دهید با این حال در این مقاله قصد داریم شما را با نرخ تبدیل بشتر آشنا نماییم.

هنگامی‌که می‌خواهید کمپین بازاریابی دیجیتال خود را راه‌اندازی کنید، کافی نیست که روی صفحات فرود و اضافه ترافیک وب‌سایت متمرکز شوید. شما باید راهی پیدا کنید که این بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی دگرگونی کنید. بالعکس آنچه در ظاهر به نظر می‌رسد، بهینه‌سازی نرخ تحول کار سهولت نیست و باید جزئیات آن را با هوشیاری کامل پیش برد. در ادامه با ما در مقاله ی نرخ تبدیل چیست بشتر صحبت می کنیم.

نرخ تبدیل چیست

نرخ تطور جلو با درصدی از مشتریان فی نفسه و بالفعل یا بازدیدکنندگان وب‌سایت است که اقدام خاصی ادا می‌دهند یا هدف مطلوبی را متحقق مستجاب روا می‌کنند. این اقدامات ممکن است عضویت در خبرنامه، پر کردن فرم، التمّاس منزلت یا در کامل بلوز رکابی حالت، خرید محصولات و خدمت ها شرکت را شامل شود. نرخ استحاله بالا به این معنی است که شما بازاریابی موفق داشته‌اید: مردم به پیشنهادات شما علاقه‌مندند و می‌توانند آن‌ها را به سهولت به دست آورند.

مدیریت قیف تبدیل

اغلب اوقات فرایند تبدیل مخاطبان بالقوه، به شکل یک قیف ارائه داده می‌شود. گرچه منبع ها مختلف، فازهای متفاوتی برای این قیف در نظر می‌گیرند، اما هدف اصلی صورت کاملاً یکسان است: ارشاد مشتریان از مرحله‌ی اطلاع به مرحله‌ی عمل. درک نحوه‌ی تمشیت :اسم اداره هریک از این درجات به شما کمک می‌کند خودتان را در آشیانه برتر فروش قرار دهید.

آگاهی: مشخصاً آغازین فاز استحاله مخاطبان، آگاه‌سازی آن‌ها است. زمانی که یک نفر با برند شما آشنا شود، دیگر صرف یک مصرف‌کننده نیست، بلکه یک مشتری بالقوه منظور می‌شود و شما باید راهی برای علاقه‌مند کردن او به محصولات پیدا کنید.

علاقه: در این میوه بنه شما با مشتریان بالقوه‌ای آشکار هستید و باید تمهیدی بیابید و آن‌ها را وظیفه بگیر کنید که خاطب سرو و محصولات شما هستند.تمایل: زمانی که نظر برجیس بالقوه را جلب کردید، باید به او دلیل و انگیزه‌ای بدهید تا از شما خرید کند. عواملی نظیر قیمت، ارزش برند و تدارکات، فاکتورهای انگیزه‌بخش رایجی هستند.عمل: هنگامی‌که برجیس بالقوه دست به عمل میزند، به برجیس واقعی شما تطور می‌شود. این گروه درصدی از مصرف‌کنندگان اولیه‌ی بالای قیف را تشکیل می‌دهند که روی حجم فروش شما تأثیر می‌گذارند.

نرخ تبدیل چیست

تست A/B

تست A/B (تست تقسیم) یکی از تکنیک‌های تکثیر و کاهش نرخ تطور وب‌سایت است و می‌تواند بازدیدکنندگان شما را به مشتری دگرگونی کند. اگر شما دو نشانی یا تیتر گوناگون برای صفحه‌ی وب‌سایت خود در دست دارید و در آزادی گزینه‌ی بهتر مردد هستید، می‌توانید از این تجربه استفاده کنید. به‌این‌ترتیب که دو نسخه‌ی نخستین و انتهایی از صفحه‌ی وب‌سایت منظم می‌کنید و هر آدرس را به یکی از آن‌ها می‌افزایید. تست A/B پنجاه‌درصد ترافیک وب‌سایت را به صفحه‌ی اول و نیم دیگر را به صفحه‌ی دوم می‌فرستد. شما در هر صفحه، یک دکمه‌ی مبادرت به عمل جایگذاری می‌کنید و درنهایت حساب می‌کنید که هرکدام، چقدر نتیجه‌بخش بوده است. صفحه‌ای که استحاله بیشتری داشته، یعنی اشخاص بیشتری از طریق آن عمل کرده‌اند، تیتر قابل قبول شما را نمایش می‌کند.

تست A/B ریسک تصمیم‌گیری شما را کاهش می‌دهد و درعین‌حال راه را برای ابداع سازندگی و کشف فرصت‌های جدید باز می‌گذارد. شما باید در هر زمان، اقلاً یک تست A/B (و در تاپ :صفت عالی حالت چندین تست) در وب‌سایت شرکت اجرا کنید؛ زیرا درزمینه‌ی بازاریابی، نقشه کشی بار و وب‌سایت، هرگز نمی‌توان به یک نتیجه‌ی حتمی رسید و آزمون‌های بلاوقفه :صفت پیاپی به شما کمک می‌کند عملکرد خود را روبه‌جلو توافق کنید.

چه چیزی را باید تست کنید؟

به‌جای اینکه فاکتورهای تعیین‌کننده را «حدس» بزنید، بهتر است از داده‌های چیز کاربرد کنید و مهم‌ترین پروژه‌هایی را که باید روی آن‌ها تمرکز کنید، بیابید.

نرخ تبدیل چیست

بسته به اینکه شرکت شما در کدام مرحله‌ی رشد است و ساختار سازمانی شما چیست، داده‌های مختلفی در دست دارید. به‌علاوه می‌توانید داده ها روایات را از Google Analytics استخراج‌ کنید. البته بعضی از عناصر صفحه‌ی وب تأثیر بیشتری در روند تطور دارند و اگر تازه کارتان را شروع کرده‌اید، می‌توانید این موارد را مورد تست A/B قرار دهید:

تیتر: شما باید از یک آدرس قوی، قانع‌کننده و والامقام مصرف کنید که غرض اصلی بازاریابی را منعکس کند. مرتبه افرادی که عنوان یک مطلب را مرور می‌کنند، پنج هم پایه بسیار از افرادی است که متن مطلب را می‌خوانند. به این دلیل اگر شما محصولتان را در آدرس محتوا به فروش نرسانید، ۸۰ درصد از زحمات خود را هدر داده‌اید.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

تحقیقات نشان داده است گزینش رنگ کم قیمت در محیط کار روی خلق‌وخو و میزان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *