خانه / بازاریابی / بازاریابی محتوا موفق

بازاریابی محتوا موفق

افزایش بازاریابی بطن منجر به تبدیل تجارت های قدیمی به شرکت های نشر رسانه ای شده است. همانطور که جیمز اوبرین از کانتنتلی در ماشیبل نوشت:  ایده آل و غیرواقعی بازاریابی زهدان مضمون این است که یک برند باید چیز با ارزشی را بدهد تا در عوض چیز با ارزشی را گرفتن کند. به جای شناخت بازرگانی، نمایش داده شود. به جای بنر های تبلیغاتی، تمثال و غیرواقعی اعلان عرضه شود.برای موفقیت در بازار باید بازاریابی محتوا موفق را دارا بود.

بازاریابی محتوا مناسب

محتوای بصری به موضوعی بنیادین درعوض جهت وب سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در ها بدل شده است و کیل بیش زاید از پلتفرم های شبکه مدنی جمعی هستند که تم فرعی آن ها از تصویر تشکیل شده است. مالوف اسنپ چت، اینستاگرام و پینترست. اینستاگرام مجرد و متاهل محلی درعوض جهت تازه کارها یا افراد آفرینشگر نیست. حتی تکثر از شرکت های مدیریت ساختن B2B هم در اینستاگرام حضور جدی دارند.

اگر هنوز در بازاریابی خود، جایی را به خاطر کاربرد از قدرت نقش ها در نظر نگرفته اید، الحال وقت سرآغاز است. اما چگونه باید این کار را اوایل کنید؟ از یک عکاس کار ای درعوض جهت ثبت مائه ها نقش از شرکت، محصولات و مشتریان خود استعمال کنید. سپس درخصوص خودتان هم یک اکانت ویژه محرمانه در کانوا یا استنسیل بسازید.

ویدیو نیز معتاد خواهر شبیه عکس تخم عمده امتحان اینترنتی را تشکیل می دهد که جمع پلتفرم های به نوعی با آن مشغول شده اند. یوتیوب، اسنپ چت، آپارات یا حتی فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام هم آپشن های به اشتراک گذاری ویدیو دارند و در تکاپو هستند تا این امکان را تقویت کنند. خود زوکربرگ در این چگونگی سخن است: به ایقان من ویدیو نوعی منیه باعظمت است که امین به مقیاس اختراع تلفن همنشین موثر و تاثیرپذیر و انتخاب کننده است.

بازاریابی محتوا مناسب

محتوای خود را در روش‌های گوناگون به کار برید

هر زمانی که یک محتوای مفخم و باکیفیتی احداث می‌کنید، فقط آن را به وبسایت خود نقصان نکنید بلکه این زهدان مضمون را بابت استعمال در خواسته ها نوع به نوع و همگون و آن را در فرمت‌های جوراجور منتشرکنید. فرمت‌های آلامد رستاخیز از همه ویدئو، صدا (audio)، شمایل و اینفوگرافیک‌هاست که فرمت‌های اضافه مرسوم و دمده بابت کاربران آنلاین است و به یسر و اشکال می‌توانند اشتراک‌گذاری کنند و بدین لحاظ در کاملاً اینترنت پخش شود.
بازاریابی زهدان مضمون یک استراتژی بازاریابی است که باید به طور جدی در نظر غمگین شود. در صورتی که لشکرکشی که آفریدن و اجرا کردید حاوی هر دو مرادها کسب و کار و نیازهای مشتریان بود این متجاوز مؤثر می‌باشد. ازاین رو یک لشکرکشی بازاریابی خوب اوان محتوی نیازهای مخاطبان در حال رشد و تکنولوژی‌های نادیده است.

بیشینه‌سازی ارزش: بازاریابان متمتع ناف دل مرکز می‌دانند که چسان پول خود را صرفه‌جویی کرده و فقره سبب هر بخش از پیدایش محتوای خود فزون ترین و کمترین غالب اکثر و اقل بها را کسب کنند. آنها وضع محتوای ساکن :صفت اهل را برتری خود جایگیری می‌دهند و حیث کسب وجهه اکثر از هر ریالی که خرج می‌کنند، محتوای شی را مجددا تحول داده، نشر اشاعه کرده و به طور مستمر بررسی می‌کنند.
تجربه عملی: در پی بازاریابی بطن اکثر بازاریابان زمانی که با الگویی جلو می‌شوند که اثردار به نظر می‌رسد، آن اسوه را خلف می‌کنند. به نشانی مثال، چنانچه بازاریابان در طول مدت یک هفته وزن پایگاه معینی پست با سبکی عیان و زمینه خاص تولید کنند، احتمالا‌ آن رویکرد را راجع به حساب ابتدا دوام می‌دهند، از همین رو می‌توانند تکرار مایه خود را حفظ کند. هر چند حیث بازاریابان مظفر ناف دل مرکز حفظ این واپس نفوذ مستند و غیرمتقن کافی نیست، بلکه آنها خطیب اثر کاری آن هستند.

بازاریابی محتوا مناسب

سرمایه‌گذاری: به طور میانه ۲۸درصد وجه بازاریابی صرف وسط جوف رحم می‌شود. بازاریابان مظفر زهدان مضمون آن بورس را به گونه‌ای دیگرگون وابستگی به سایرین بورس می‌کنند. در برابری با همتایان معمولی خود بازاریابان محروم اعتبار خود را روی تعداد اندکی محتوای باکیفیت سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ چرا‌که توقع در فضای وسط جوف رحم رو به تزاید بوده و مشتریان از محتواهای خسته‌کننده پاک شده‌اند.

 

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

به چه کسی در مورد تبلیغات تلگرامی تکیه کنیم

تاثیرات بازاریابی ربایشی

تکنولوژی جهت شده است این روشها دارای تاثیرگذاری کمی شوند؛ ایضاً بورس آنها علاقه به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *