خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی / انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش دوم

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش دوم

در مقاله قبلی با مقدمات و اطلاعاتی درباره وبینارهای اینترنتی آشنا شدید و از اهمیت آن در کسب و کارهای امروزی آگاهی یافتید. در این قسمت از سری مقالات اصول و مفاهیم بازاریابی نیز با بخش دوم انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان در خدمت شما خواهیم بود؛ با ما همراه باشید.

مرحله مقایسه

مخاطب وارد مرحله مقایسه شده و به جز اطلاعاتی که شما در اختیارش قرار می دهید، اطلاعات و سایت های دیگر را نیز مدنظر دارد.

این مرحله مرزی بین معرفی محصول و خدماتت‌ان و مرحله آگاهی‌ست، اما همچنان به معرفی کامل محصول نباید بپردازید!

وبینارهای اینترنتی
وبینارهای اینترنتی

مثال: خانواده و بچه کوچک

در مطالبی که برای این مرحله در نظر دارید، از چند موقعیت پرده بردارید:

خانواده ای که فرزند خود را تنها گذاشته و به دیگر مشکلاتشان پرداختند و اتفاق ها و موقعیت هایی ناخوشایندی که برای‌شان پیش آمد. خانواده ای که فرزند خود را به همسایه و یا آشنای خود سپرده بودند و با این حال  مشکلاتی برای‌شان به وجود آمد و تاثیراتی که بر رفتار فرزند خود مشاهده کردند؛ از جمله پرخاشگری و افسردگی در کودک، سوء استفاده از کودک، بی مسئولیتی فرد معتمدشان و…

خانواده ای که خدماتی مشابه خدمات شما، خدمات مراقبت از کودک به وسیله پرستاران خبره را انتخاب کردند و مشکلات پیش آمده برایشان، نزدیک به صفر است. بگذارید خدماتتان مشخص و برجسته شود اما این را غیرمستقیم به مخاطبتان برسانید. از ویژگی های بارز و خاص خود پرده بردارید، اما به طور غیرمستقیم. عطش مخاطب را برای پیدا کردن شرکتی که ارائه دهنده این خدمات است برانگیزید…

مرحله ترجیح دادن

وقت آن است که از شرکت خود پرده بردارید، نمایان شوید و بطور کامل در چشم مخاطب جلوه کنید!

در مثال خانواده و کودک، خدمات‌تان را توضیح دهید، نکات مثبت و برجسته و متماییز کننده خود را بیان کنید ، پیشنهادات ویژه را مطرح کنید. تجربه و تاریخچه خود، حرفه ای بودن کادر کاری، مدارک تحصیلی و افتخارات و… اکنون وقت نمایان شدنشان است!

وبینارهای اینترنتی
وبینارهای اینترنتی

پرستاران کودک شرکت **** با بیش از *** سابقه و حداقل مدرک تحصیلی *** ، با استفاده از روش نوین *** ، در خدمت شما و مشکل شماست. ریشه دغدغه را در دلتان بخشکانید و با خیال آسوده به ساخت آینده فرزندتان بپردازید، حال و اکنونشان، با ما!

پاورپوینت، ویدئو آموزشی، عکسهای آموزشی، مطالب صوتی و… می توانند در حثزه نرم افزار و دیگر حوزه ها کارآمد تر باشند. مراقب باشید در هر مرحله، دیگر مراحل را وارد نکنید، ذهن مخاطب را پراکنده نکنید، وگرنه نتیجه معکوس بدست می آورید.

بطور مثال برای جلب توجه مخاطب، اطلاعات آموزشی کارآمد تر است، اگر به دنبال بازارهای جدید برای خدماتتان هستید ، مطلب معرفی کننده خدماتتان راهکار شماست… گاهی طراحی و تولید محتوای مناسب و متناسب با هدف، سخت و پیچیده می شود! شاید سردرگمی مخاطب و از بین رفتن موقعیت فروش شما را به بار بیاورد! برای اینکار حتماً به حرفه ای های این عرصه مراجعه کنید … کسانی که احاطه دارند بر موضوع و در این باره مقالات و اطلاعات جامعی نوشته اند و تحقیقات بسیاری انجام داده اند.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

تبلیغات گوگل با استفاده از youtube red

تبلیغات گوگل با استفاده از youtube red

گوگل برای اینکه بتواند در فضای خود تبلیغات مورد نظر خود را ارائه دهد از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *