خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی (صفحه 3)

اصول و مفاهیم بازاریابی

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش دوم

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش دوم

در مقاله قبلی با مقدمات و اطلاعاتی درباره وبینارهای اینترنتی آشنا شدید و از اهمیت آن در کسب و کارهای امروزی آگاهی یافتید. در این قسمت از سری مقالات اصول و مفاهیم بازاریابی نیز با بخش دوم انواع وبینارهای اینترنتی …

توضیحات بیشتر »

منظور از پوش نوتیفیکیشن

منظور از پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن چیست و چطور سایت خود را به آن مجهز کنیم؟ اینترنت و ابزارها و روش های بازاریابی اینترنتی هر روز در حال تغییر و تحول هستن، برخی ابزار ها با گذشت زمان منسوخ می شن و برخی ابزارهای …

توضیحات بیشتر »

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش اول

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان - بخش اول

تا اینجا با مطالبی که ارائه کردیم به شما نوع بازاریابی محتوایی و چگونگی به کار گیری آن در هر مرحله را تشریح کردیم. در این قسمت از سری مقالات اصول و مفاهیم بازاریابی نیز قصد داریم انواع وبینارهای اینترنتی …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی بهتره یا بازاریابی پوش نوتیفیکیشن؟ بازاریابی ایمیلی ای که توسط سرویس دهندگان پوش نوتیفیکیشن انجام می‌شه! لطفا به سایت‌های زیر دقت کنین، اینها چند تا از برترین ارائه دهنگان سرویس پوش نوتیفیکیشن در دنیا هستن. pushwoosh.com, pushengage.com, sendpulse.com کافیه وارد …

توضیحات بیشتر »

اهیت کارآفرینی و کارمندی

کارآفرینی بهتر است یا کارمندی

کارآفرینی بهتر است یا کارمندی؟ کارآفرین شوید یا کارمند؟ به شما تبریک می‌گم چون با یکی از بهترین مطالب در زمینه کارآفرینی و کارمندی روبرو هستین! البته این فقط یک مقاله ساده نیست، ویدیو و تصویر هم به اون افزوده …

توضیحات بیشتر »

رازهای بازاریابی – بخش سوم

رازهای بازاریابی - بخش سوم

همانطور که اطلاع دارید در مقالات رازهای بازاریابی – بخش اول و رازهای بازاریابی – بخش دوم عوامل مختلفی که در بازاریابی موفقیت آمیز و صحیح نقش داشتند را به شما معرفی کردیم، جز یک عامل مهم و تاثیرگذار دیگر …

توضیحات بیشتر »

رازهای بازاریابی – بخش دوم

رازهای بازاریابی - بخش دوم

در مقاله رازهای بازاریابی – بخش اول درباره خرج کردن پول در بازایابی، سرمایه گذاری در بازاریابی و عوامل موثر در این راه اعم از شکیبایی و ارزیابی صحبت کردیم. با رازهای بازاریابی – بخش دوم نیز همراه باشید تا …

توضیحات بیشتر »

رازهای بازاریابی – بخش اول

رازهای بازاریابی - بخش اول

پول هم به هدر ندهید. هر وقتی حتی یک ریال را هم برای بازاریابی صرف می کنید، از عبارت سرمایه گذاری برای هزینه ی خود استفاده کنید. با سرمایه گذاری در بازاریابی، بیش تر سود می کنید تا بخواهید پول …

توضیحات بیشتر »