خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی (صفحه 3)

اصول و مفاهیم بازاریابی

بازاریابی اِذنی

بازاریابی اذنی

بازاریابی اذنی به مفهوم اجرای فعالیت ­های بازاریابی برای جذب مصرف ­کنندگان پس از کسب اجازه ­ی قطعی از آن­ها است که یکی از ابتدائی ترین مفاهیم بازاریابی ست. این شیوه­ ی بازاریابی یکی دیگر از ابزارهایی است که شرکت­ها …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی (مارکتینگ) چیست؟

تعریف بازاریابی یا Marketing چیست؟

تعریف مفهوم بازاریابی یا Marketing برای بسیاری از افراد آشنا و نا آشنا شاید تنها به برداشت لغوی از کلمه بازاریابی (مارکتینگ) منتهی می شود، و حتی بسیاری از افراد آشنا نیز در مورد اصطلاح بازاریابی اشتباه کرده، آن را معادل …

توضیحات بیشتر »