خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی (صفحه 2)

اصول و مفاهیم بازاریابی

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از گوگل

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از گوگل

کاربران ایرانی برای اینکه بتوانند از خدمات گوگل استفاده مناسبی کنند باید بتوانند دسترسی کامل به تمام این خدمات داشته باشند. رییس پژوهشگاه مناسبات و فناوری اطلاعات، محمد خوانساری با تمثیل به رویکرد نیکبختی دوازدهم انتما به نشان دادن فعالیت …

توضیحات بیشتر »

علت دیر شدن ایندکس سایت

دیر ایندکس شدن صفحات وبسایت در گوگل می‌تواند به نشانی یک زدوخورد درعوض جهت وبسایت‌های مد تازه و فقره سبب وبسایت‌هایی با مسایل هردری به سئوی تکنیکال یا کیفیت محتوا باشد. این بخش به شما کمک می‌کند تا برهان ها …

توضیحات بیشتر »

تاکتیک­ های تبلیغات مرحله­ ثبات و افول (بخش اول)

تاکتیک­ های تبلیغات

این مرحله، اخرین مرحله­ی عمر محصول، قبل از مرگ آن است که اگر تاکتیک تبلیغات مناسب برای ان تدوین نشود، حتی منجر به مرگ تولید­کننده خواهد شد. از ویژگی­های مهم این مرحله، وجود ظرفیت مازا تولید، کاهش سود ناشی از …

توضیحات بیشتر »

تاکتیک های تبلیغات مرحله ی ثبات و افول (بخش دوم)

تاکتیک­ های تبلیغات

برای ورود به بازار و رقابت در عرصه های مختلف بازار ما نیازمند آشنایی و درک اصول و مفاهیم بازاریابی هستیم، درک این مفاهیم کمک بسیار موثری برای توسعه و پیشرفت کسب و کار و ایجاد تغییرات مناسب برای رقابت …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی چیست؟

آیا تا به حال شده که از دهان کسی اصطلاح “بازاریابی محتوایی” را شنیده باشید و علی رقم نیاز به دانستن و فهمیدن مفهوم این اصطلاح، احساس خجالت، شما را از پرسش درباره آن منع کرده باشد؟ اگر جواب شما …

توضیحات بیشتر »

تعریف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟ نکات، مراحل و مزایای Content Marketing  یکی از تکنیک های بازاریابی بوده که با استفاده از محتوای باارزش به جذب مشتری و تعامل بیشتر با آن می پردازد. بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی بوده که …

توضیحات بیشتر »