خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی (صفحه 2)

اصول و مفاهیم بازاریابی

رازهای بازاریابی – بخش سوم

رازهای بازاریابی - بخش سوم

همانطور که اطلاع دارید در مقالات رازهای بازاریابی – بخش اول و رازهای بازاریابی – بخش دوم عوامل مختلفی که در بازاریابی موفقیت آمیز و صحیح نقش داشتند را به شما معرفی کردیم، جز یک عامل مهم و تاثیرگذار دیگر …

توضیحات بیشتر »

رازهای بازاریابی – بخش دوم

رازهای بازاریابی - بخش دوم

در مقاله رازهای بازاریابی – بخش اول درباره خرج کردن پول در بازایابی، سرمایه گذاری در بازاریابی و عوامل موثر در این راه اعم از شکیبایی و ارزیابی صحبت کردیم. با رازهای بازاریابی – بخش دوم نیز همراه باشید تا …

توضیحات بیشتر »

رازهای بازاریابی – بخش اول

رازهای بازاریابی - بخش اول

پول هم به هدر ندهید. هر وقتی حتی یک ریال را هم برای بازاریابی صرف می کنید، از عبارت سرمایه گذاری برای هزینه ی خود استفاده کنید. با سرمایه گذاری در بازاریابی، بیش تر سود می کنید تا بخواهید پول …

توضیحات بیشتر »

شناخت مشتری در بازاریابی

شناخت مشتری در بازاریابی

اولین و مهمترین اصل بازاریابی این است: مشتری خود را بشناس. وقتی بفهمیم مشتریان چگونه فکر می کنند و چه چیزی دوست دارند می‌توانید برای ارتباط با آنها در مورد محصول یا خدماتی که می‌خواهید بخرند راه‌های مناسب و جذابی …

توضیحات بیشتر »

دلایل تعامل شرکت ها با مشتریان

راهبردهای سنتی بازاریابی که با دیدگاه محصول محوری طرح می شدند، تنها بر چهار شاخص سازمانی قیمت، محصول، توزیع یا محل عرضه و تبلیغات در راستای افزایش سهم بازار تأکید داشتند و تأثیر مشتری را در این فر آیند نادیده …

توضیحات بیشتر »

تفاوت بازاریایی محتوایی و بازاریابی محتوا

تفاوت بازاریایی محتوایی و بازاریابی محتوا

بطور کلی باید گفت ترجمه مناسب برای Content Marketing بازاریابی محتوایی است، به معنای بازاریابی از جنس محتوا. باید گفت بازاریابی محتوا بیشتر مفهوم بازاریابی برای محتوا را می رساند؛ بگذارید تفاوت بازاریایی محتوایی و بازاریابی محتوا را بیشتر بررسی …

توضیحات بیشتر »

استراتژی بازاریابی (Marketing Strategy)

هر کسب و کاری با توجه به جایگاه خود در بازار می تواند بقا و توسعه داشته باشد، از طرفی هم عملکرد بازاریابی آن سازمان رابطه مستقیمی با تثبیت و توسعه جایگاه در بازار دارد. با توجه به بروز شدن …

توضیحات بیشتر »

نتورک مارکتینگ

نتورک مارکتینگ

یکی از تغییراتی که امروزه در دنیای کار با آن مواجه هستیم ، کار در خانه است. اگرچه با انتخاب آن باید ریسک هایی را پذیرا بود ، صاحب کار و رئیس خود بودن که موجب کنترل مواردی چون مکان …

توضیحات بیشتر »

تحقیقات بازار چیست؟

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار چیست؟؛ سوالی است که می خواهیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم. تحقیقات بازار، از مهمترین اصول و مفاهیم بازاریابی، به معنای جمع آوری ، ثبت و تجزیه و تحلیل هدفمند داده های مربوط به بازار هدف …

توضیحات بیشتر »