خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی / رازهای بازاریابی – بخش سوم

رازهای بازاریابی – بخش سوم

همانطور که اطلاع دارید در مقالات رازهای بازاریابی – بخش اول و رازهای بازاریابی – بخش دوم عوامل مختلفی که در بازاریابی موفقیت آمیز و صحیح نقش داشتند را به شما معرفی کردیم، جز یک عامل مهم و تاثیرگذار دیگر به نام “تقویت” که در این بخش از سری مقالات اصول و مفاهیم بازاریابی، شما را با این عامل نیز بیشتر آشنا می کنیم و در پایان نیز با نتیجه گیری و حرف آخر در رازهای بازاریابی این مقاله را به اتمام می رسانیم؛ با مجله ایده پردازی همراه باشید.

تقویت

و بالاخره شانزدهمین راز که وقتی نشسته اید و فکر می کنید که کارتان به پایان رسیده است، با آرنجش به دنده های شما می کوبد. به یاد داشته باشید که رقبای شما هرروز باهوش تر می شوند؛ پس کار اصلی شما تقویت حملات بازاریابی است. طرح خود را قوی کنید. وب سایت خود را قوی کنید. اسلحه های جدیدی به زرادخانه ی خود اضافه کنید. همکاران بازاریابی هم جوش زیادتری را اضافه کنید. سعی کنید سود بیشتری از سرمایه گذاری خود ببرید. بازاریابی هرروز تغییر می کند، چه تاکتیک ها و تکنیک هایی را برای سود بیشتر و سرمایه گذاری کم تر به کار می برید.

تقویت
تقویت

دوستان شما، کارمندان تان، همکارانتان، شرکا، فامیل و عرضه کنندگان مواد وقتی که نتایج فوری را نمی بینید، پیشنهاد می کنند که برنامه ی خود را تغییر بدهید و این ها اولین نفراتی هستند که از برنامه ی شما خسته و کسل می شوند. اما مشتریان شما این طور حس نمی کنند؛ آن ها نسبت به کالای شما اطمینان پیدا کرده و شما باید با تمام قدرت ازز تخریب این اطمینان جلوگیری کنید.

نتیجه ی اخلاقی: وقتی طرح بازاریابی خود را توسعه می دهید، تا وقتی که به آن تعهد پیدا نکرده اید، مهر تأیید به آن نزنید. تا وقتی که برای سرمایه گذاری در ان با انتظارات واقعی نیستند، آن را انجام ندهید. این به معنی نیست که نمی توانید تغییر بوجود آورید. البته که می توانید؛ اما تغییرات را وقتی که کاملاً با ثبات شده اید، ایجاد نکنید.

  • کار شما، اطمینان کردن مشتریان آینده به شما
  • اسلحه های سری شما: تعهد به برنامه ی خود
  • شخصیت شما: شکیبا
  • بازاریابی شما: انواع مختلفی از حداقل بیست اسلحه
  • چارچوب شما: روحیه ی ثبات
  • سرمایه ی شما: چند سرمایه گذاری مناسب در بازار
  • انرژی شما: قبل و بعد از فروش
  • عملیات شما: در دسترس بودن شما
  • پیام خلاق شما: چیزی که خواننده را شگفت زده کند.
  • کار پر درآمد و بی زرق و برق شما: ارزیابی این که چه کسی مشتری شما است و کجا در مورد شما شنیده است.
  • نسبت شما با مشتریان: تشریک مساعی با آنها
  • زرادخانه ی بازاریابی شما: اسلحه های چریکی، فناوری راحت و آسان
  • نسبت شما با شرکت های دیگر: وابستگی به همدیگر برای سودآوری متقابل
  • دلیل بازدیدهای دائمی مردم از فروشگاه یا وب سایت شما: محتویات خوب به همراه ایده های خوب
  • کار دائم و بی پایان شما: تقویت زرادخانه بازاریابی، درک، شجاعت، لرزه به ارکان رقبا انداختن
دنیای بازاریابی
دنیای بازاریابی

هرگز نمی توانید ادعا کنید که کاملاً از ۱۶ راز بازاریابی آگاه نیستید. با دانستن آن ها و با قرار دادن آن ها به عنوان سنگ بنای کسب و کار، نسبت به رقبایتان خیلی جلوتر و سرآمدتر هستید.

بیایید این برتری را بیش تر کنیم؛ بیایید برنامه ی موفق را بیازماییم.

اما هفدهمین راز: این رازها را انجام دهید. در مأموریت خود به عنوان یک چریک، آن ها را به کار ببرید.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

تاثیر تحریم های گوگل بر کسب و کار ایرانی

تاثیر تحریم های گوگل بر کسب و کار ایرانی

به دلیل مشکلات به وجود آمده برای ایران گوگل تحریم هایی را برای کسب و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *