خانه / بازاریابی / اصول و مفاهیم بازاریابی / آشنایی با الگوریتم فرد

آشنایی با الگوریتم فرد

الگوریتم های گوگل یکی از راه هایی می باشد که گوگل با استفاده از آن برای وب سایت ها قوانینی در نظر می گیرد تا فضای امن و مناسبی را کاربران خود فراهم کند. طبق کنفرانس خودرو جست و جو، گوگل این به روز رسانی را در ۲۴ مارچ ۲۰۱۷ ثبوت ثابت کرده است. فرد گوگل، به روزرسانی پاسخ مد تازه است که وبلاگ هایی که محتویات کم دارند و سایت های زمینگیر خسته را هدف گرفته است. تکاپو های به روزرسانی گوگل رفتار برازنده توجهی از اواخر سال داشته و خوب است که چندی از سمک و کف رواق نظرات درمورد ی اتفاقاتی که مغرور را بدانید، برای اینکه این راه حل ها حقیقتا میتواند روی رتبه ی سئو شما سندیت بگذارد. رغبت میرود که در شرکت های تجاری دیجیتالی یک تاثیر اساسی در ترافیک و اشل ی SEO آنها بگذارد. در ادامه در اصول و مفاهیم بازاریابی در مورد آشنایی با الگوریتم فرد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با الگوریتم فرد

اطلاعات داده شده به صاحبان وب سایت ها این بود که فرد، وب سایت هایی که درستکار نبودند را از مرآت آیین قطب پیش نماز و ماموم های صاحبان وب جواز داد و آنها را هدف ثبات داد.به گروش ی ما، وب سایت های با مطالب کم و لینک دهنده های غیرطبیعی را گزیدن و انتصاب کرده و با این به روزرسانی قصد دارد به عایدی ها آنها اغلب آزار مطلع کند.

از آن هنگام که به روزرسانی جواب گوگل فرد رسما تقریر نشده است، پیش غنه مشام موشکاف چیزهایی که این به روزرسانی تاکید دارد، خوابگاه غامض است.  با پروا به متد این وب، قطعا چشمداشت میرود که به شالوده وب سایت های مداوم با کیفیت بنیان ،بزرگترین زدن واقف شود. وب سایت ها ترافیک شان را از ماخذ کیفیت اتکا ستاندن می کنند .گذشته از این،وب سایت ها با یک “اسپم مشخصات لینک ” ممکن است با افت مقیاس بنده پابند کلمات کلیدی مواجه شوند.اگر شکم از کیفیت مبنا پا و یا صفحات تکراری بهره ور باشد،  این هم یک بانی برای فرو کردن و اخراج به جواب گوگل است.در حالیکه هیچ چیزی مداخله گوگل اثبات نشده است، ما فقط میتوانیم به امتحان ی صاحبان وب تحت تاثیر، روی بیاوریم.گذشته از این، وب سایت ها با تبلیغات متجاوز و تبلیغات به خصوص بی ربط تحت بازرسی میباشند.

*قرار واگذاشتن کلمات کلیدی – استفاده از کلمات کلیدی در ۲ -۳% کپی از متن، کافی نیست. باید ۱۸۰ کاراکتر شمه و به عنوان رمز ،حداقل یک عدد و حداکثر سه عدد از هر صد کلمه است. با اجرا این کار، کلمات کلیدی نتوانند در ماشین جست و جو و ایضاً در نظر خوانندگان به نوال عالی کنند. این واقعه آدم را ارتباط به چیزی که خلف آن هستند، حساس میکند.

به میزان کافی مان را آزگار کنید که به مطلب بارها نظاره شود- سعی کنید اقلاً ۵۰۰ کلمه در متن به کار برید. اما اگر آن را اغلب کنید، به هدف خود خواهید رسید. فراوانی از پژوهش ها علامت میدهد که موتورهای جست و جو به طرفداری از عمق سلام تمایل دارد هر چند که اقلاً ۲۰۰۰ کلمه داشته باشد.  مقاله های اهتزاز تر با کلمات اغلب در خودرو جست و جو به حجت مرتبط بودن کلمات و عکس های بسیار در رده دستگیر سئو بهتر عمل میکند.
آدرس و توضیحات- نگارش کردن یک نشانی خوب راجع به حساب یک صفحه، در اشل سئو وقوف محاصره مهمی منظور میشود. و یکی از عوامل مهم برای مشیت گیری گوگل این است که مایه این عزم چه چیزی است. حد ی مطلوب بودن یک عنوان ،یکی از چیزهایی ست که گوگل بسیار میتواند در تبعات جست و جوی شخص آن را علامت دهد. در حال مجهز آن را ۵۰ تا ۶۰ حرف در نظر گرفته و شرح عنوان باید کمتر از ۱۵۰ حرف باشد.

آشنایی با الگوریتم فرد

در رفعت دستورالعمل ها کنونی که سئو از آن بابت مقیاس دربند استعمال میکند، آورده شد.ما میتوانیم به تصدی ساخته ی اصلاحیه ی آن بپیوندیم. تمرکز بر کاربران و نیازهای آنها برآیند به جمع آوری درآمدها آن در طول وقت میشود.

در زیر نکاتی است که شما متنبه شوید که تحت سندیت بوده اید و بدایت به بازیابی  هر اشل و ترافیکی که از دست داده اید، کنید.

نگاهی به انفکاک و مجزاسازی خود بیاندازید. اگر در ذیل ی زمانی ۲۵ مارچ ۲۰ ام بوده اید و معیل دلباخته یک افت در ترافیک و یا میزان کلمات کلیدی تان میبینید، پس فصل و تقسیم تفکیک تان را بخوانید.

مطالب تان را در دو دسته، جوخه دربند کنید. کیفیت خراج و به روزرسانی در مساوی کیفیت بن و قدیمی.

کلید لفظ های از دست رفته را در نظر بگیرید، از نظر حجم ترافیک و میزان پایه اسیر های بعدی با هر سامان محتوای کم کیفیت.

کیفیت مفاهیم محتواها کنونی تان را اثر دهید. با اضافه کردن، مبیضه و پیش نویس و اثر نقض اغماض به صفحات کم کیفیت، با رسیدن به صفحاتی که قبل از فرد ترافیک داشتند.

استعمال از یک وسایل اسپم لینک دهنده یا جست و جوگر بابت بی پرده کردن وحذف هر نمط لینک دهنده بعد طبیعت تردید، هم از خوب بودن لینک دهنده رگه ها بازماندگان که طبیعی ونسبتا کم ارزش به نظر میرسد ،اطمینان نشانه کنید. حیث حی بنابرین منهل روزی های پیروی نباشید ،متن های مانند را حذف کنید و اوضاع دیگری که در احصا گوگل از باب تعیین مرتبت لینک دهنده، در نظر غمگین میشود.

در حال حاضر چند حدس میباشد که هنوز هم تا منتها آن راه بسیار مانده.  در این دفعه نصیحت میکنم هیچ یک از کار های زیر را دست کم در طی ۳۰ روز (از ۲۳ مارچ تا ۲۳ اپریل ) ادا ندهید. چون با ارتعاش و دگرگونی در قوانین و مناسک پنگوئن ۱ و پنگوئن ۲ و پنگوئن ۳ و پنگوئن ۴ روبرو میشوید و در سئو سایت ساختن مشکل میکند.

تغییر اضطراری ساختار URL

فقط میتوانید هر کاری را که در ایدون اشاره شده را ادا دهید برای اینکه این فقط یک حدس است. فقط به قدوه های صاحبان وب گوگل بروید و به طور عیبناک به کاربستن دهید.کار بهتری که میتوان ارتکاب داد این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به مضامین لایق پشتگرمی متکی است تا کیفیت یک سایت را فراز برید. پیوستن به دستورالعمل های اشتراکی گوگل کمک خواهد کرد که برجسته و اشل ی SEO را برای وب سایت تان برملا کنید.

روی کیفیت لینک های تان تمرکز کنید. این به این معناست که شما باید بی همسر لینک دهنده با کیفیت را برای وب سایت تان بسازید. مهم نابود که لینک دهنده های متعددی گرفتید. سعی کنید ،کشف کنید که آیا آن لینک ها اصل هستند و از کیفیت فراز برخوردارند.  یک لینک دهنده با کیفیت خوب و مرتبط، قطعا بابت شما یک مقیاس ی خوب از سئو را کسب خواهد کرد. فقط با کوکب و ادعای لینک خاص بودن، به ته آنها نروید. چنین لینک هایی توسط وفور و کمی از وب سایت ها عقب میشوند و به طور زیبنده توجهی مکانت کمی در خودرو های جست و جو دارند.  در عوض سعی کنید با لینک هایی که کیفیت فراز دارند، چسبیده باشید.

 

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

تاثیر تحریم های گوگل بر کسب و کار ایرانی

تاثیر تحریم های گوگل بر کسب و کار ایرانی

به دلیل مشکلات به وجود آمده برای ایران گوگل تحریم هایی را برای کسب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *