خانه / بازاریابی (صفحه 8)

بازاریابی

بازاریابی را باید بعنوان یک علم روز معرفی کرد؛ علمی که همه شاغلان در دنیای مارکتینگ باید با آن آشنا باشند. مطمئنا به‌روز ماندن دانش شما در این حوزه بخصوص اگر مدیر بازاریابی هم باشید، بسیار حائز اهمیت و ضروری‌ست. بازاریابی خود به دسته های متفاوتی از جمله موارد زیر تقسیم بندی می شود:

  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه‌ای (نتورک مارکتینگ)
  • بازاریابی بیمه
  • اصول بازاریابی
  • تحقیقات بازاریابی
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی خدمات
  • بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی بین الملل

در این بخش شما را با انواع بازاریابی های ذکر شده آشنا خواهیم کرد؛ با آموزش بازاریابی مجله ایده پردازی همراه باشید.

 

 

 

دلایل تعامل شرکت ها با مشتریان

راهبردهای سنتی بازاریابی که با دیدگاه محصول محوری طرح می شدند، تنها بر چهار شاخص سازمانی قیمت، محصول، توزیع یا محل عرضه و تبلیغات در راستای افزایش سهم بازار تأکید داشتند و تأثیر مشتری را در این فر آیند نادیده …

توضیحات بیشتر »

سئو چه کاری انجام می دهد؟

سئو چه کاری انجام می دهد؟

امروز در این بخش از سری مقالات بازاریابی قصد داریم درباره اینکه سئو چه کاری انجام می دهد؟ صحبت کنیم؛ به هر حال بخشی از برنامه بازاریابی هر شخصی باید در محتوای وب صورت بگیرد و طبیعتا برای گرفتن ورودی …

توضیحات بیشتر »

تفاوت بازاریایی محتوایی و بازاریابی محتوا

تفاوت بازاریایی محتوایی و بازاریابی محتوا

بطور کلی باید گفت ترجمه مناسب برای Content Marketing بازاریابی محتوایی است، به معنای بازاریابی از جنس محتوا. باید گفت بازاریابی محتوا بیشتر مفهوم بازاریابی برای محتوا را می رساند؛ بگذارید تفاوت بازاریایی محتوایی و بازاریابی محتوا را بیشتر بررسی …

توضیحات بیشتر »

استراتژی بازاریابی (Marketing Strategy)

هر کسب و کاری با توجه به جایگاه خود در بازار می تواند بقا و توسعه داشته باشد، از طرفی هم عملکرد بازاریابی آن سازمان رابطه مستقیمی با تثبیت و توسعه جایگاه در بازار دارد. با توجه به بروز شدن …

توضیحات بیشتر »

نتورک مارکتینگ

نتورک مارکتینگ

یکی از تغییراتی که امروزه در دنیای کار با آن مواجه هستیم ، کار در خانه است. اگرچه با انتخاب آن باید ریسک هایی را پذیرا بود ، صاحب کار و رئیس خود بودن که موجب کنترل مواردی چون مکان …

توضیحات بیشتر »

تحقیقات بازار چیست؟

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار چیست؟؛ سوالی است که می خواهیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم. تحقیقات بازار، از مهمترین اصول و مفاهیم بازاریابی، به معنای جمع آوری ، ثبت و تجزیه و تحلیل هدفمند داده های مربوط به بازار هدف …

توضیحات بیشتر »

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ یا در واقع همان بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که با استفاده از ابزار های الکترونیکی از قبیل رایانه و تلفن های هوشمند و یا به کمک کانال ها و بستر های الکترونیکی از جمله وب سایت …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی در دنیای اینترنت

بازاریابی اینترنتی

یکی از جدیدترین رویکردهای بازاریابی با گسترش اینترنت در زندگی رزومره مردم و همچنین گسترش استفاده از گجت های هوشمند، به وجود آمده، بازاریابی در بستر رسانه ها و ابزارهای آنلاین است. به طور کلی در بازاریابی موضوع «دیده شدن» …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی اذنی به روش آمازون

بازاریابی اذنی به روش آمازون

Amazon.com پس از کسب اجازه از مشتریها با استفاده از نرم افزار­های مدرن و پایگاه داده­ها، عادات و علایق خرید آنها را دریابی کرده و بر این اساس پیام­های تبلیغاتی مورد علاقه­ی هر فردرا برای وی ارسال می­کند. هر بار …

توضیحات بیشتر »