خانه / بازاریابی (صفحه 4)

بازاریابی

بازاریابی را باید بعنوان یک علم روز معرفی کرد؛ علمی که همه شاغلان در دنیای مارکتینگ باید با آن آشنا باشند. مطمئنا به‌روز ماندن دانش شما در این حوزه بخصوص اگر مدیر بازاریابی هم باشید، بسیار حائز اهمیت و ضروری‌ست. بازاریابی خود به دسته های متفاوتی از جمله موارد زیر تقسیم بندی می شود:

  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه‌ای (نتورک مارکتینگ)
  • بازاریابی بیمه
  • اصول بازاریابی
  • تحقیقات بازاریابی
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی خدمات
  • بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی بین الملل

در این بخش شما را با انواع بازاریابی های ذکر شده آشنا خواهیم کرد؛ با آموزش بازاریابی مجله ایده پردازی همراه باشید.

 

 

 

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از گوگل

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از گوگل

کاربران ایرانی برای اینکه بتوانند از خدمات گوگل استفاده مناسبی کنند باید بتوانند دسترسی کامل به تمام این خدمات داشته باشند. رییس پژوهشگاه مناسبات و فناوری اطلاعات، محمد خوانساری با تمثیل به رویکرد نیکبختی دوازدهم انتما به نشان دادن فعالیت …

توضیحات بیشتر »

علت دیر شدن ایندکس سایت

دیر ایندکس شدن صفحات وبسایت در گوگل می‌تواند به نشانی یک زدوخورد درعوض جهت وبسایت‌های مد تازه و فقره سبب وبسایت‌هایی با مسایل هردری به سئوی تکنیکال یا کیفیت محتوا باشد. این بخش به شما کمک می‌کند تا برهان ها …

توضیحات بیشتر »

تاکتیک­ های تبلیغات مرحله­ ثبات و افول (بخش اول)

تاکتیک­ های تبلیغات

این مرحله، اخرین مرحله­ی عمر محصول، قبل از مرگ آن است که اگر تاکتیک تبلیغات مناسب برای ان تدوین نشود، حتی منجر به مرگ تولید­کننده خواهد شد. از ویژگی­های مهم این مرحله، وجود ظرفیت مازا تولید، کاهش سود ناشی از …

توضیحات بیشتر »

مناسب ترین راهکار در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

مناسب ترین راهکار در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که با استفاه از آنها می توانید کسب و کار خود توسعه دهید یکی از این راهکارها استفاده از بازاریابی می باشد. برای همین منظور باید از بازاریابی برای فروش بیشتر در کسب و کارهای …

توضیحات بیشتر »

سنجش اثربخشی دیجیتال مارکتینگ

سنجش اثربخشی دیجیتال مارکتینگ

یکی از روش های بازاریابی که می توانید با استفاده از آن تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد بازاریابی بگذارید، دیجیتال میارکتینگ می باشد که رابطه مستقیمی با فناوری اطلاعات دارد. به‌ویژه آنکه به‌طور معمول، آمیزه‌ای از ابزارهای سنتی و …

توضیحات بیشتر »

کمین کلاهبرداران اینترنتی برای خریداران سایت های بازاریابی

کمین کلاهبرداران اینترنتی برای خریداران سایت های بازاریابی

یکی از مورادی که باید در مورد آن حساس باشید این است که در زمان خرید از سایت های بازاریابی تمام جوانب حفاظتی را در نظر بگیرید تا از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری نمایید. رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان …

توضیحات بیشتر »

تأیید سازماندهی مجدد سیستم فروش و بازاریابی توسط مایکروسافت

تأیید سازماندهی مجدد سیستم فروش و بازاریابی توسط مایکروسافت

مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگ دنیا می باشد که در زمینه فناوری اطلاعات حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد این شرکت در چند روز اخیر اخباری را مبنی برا سیستم فروش و بازاریابی در اختیار ما گذاشته است …

توضیحات بیشتر »

تاثیر مستقیم فناوری اطلاعات بر بازاریابی

تاثیر مستقیم فناوری اطلاعات بر بازاریابی

فناوری اطلاعات یکی از مواردی می باشد که تاثیر بسیار فراوانی بر روی بازاریابی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد. بازارایابی دیجیتالی و دیجیتال مارکتینگ رابطه مستقیمی با فناوری اطلاعات دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. در تازه‌ترین …

توضیحات بیشتر »

استفاده از اینفوگرافیک در کنار بازاریابی محتوا

استفاده از اینفوگرافیک در کنار بازاریابی محتوا

یکی از راه هایی که می توانید منظور خود را از محتوای مورد نظر خود را برسانید استفاده از تکنیک های بازاریابی مانند استفاده از بازاریابی محتوایی می باشد که در این حیطه می توانید از اینفوگرافیک کمک بگیرید. این …

توضیحات بیشتر »