خانه / بازاریابی (صفحه 3)

بازاریابی

بازاریابی را باید بعنوان یک علم روز معرفی کرد؛ علمی که همه شاغلان در دنیای مارکتینگ باید با آن آشنا باشند. مطمئنا به‌روز ماندن دانش شما در این حوزه بخصوص اگر مدیر بازاریابی هم باشید، بسیار حائز اهمیت و ضروری‌ست. بازاریابی خود به دسته های متفاوتی از جمله موارد زیر تقسیم بندی می شود:

  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه‌ای (نتورک مارکتینگ)
  • بازاریابی بیمه
  • اصول بازاریابی
  • تحقیقات بازاریابی
  • بازاریابی و فروش
  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی خدمات
  • بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی بین الملل

در این بخش شما را با انواع بازاریابی های ذکر شده آشنا خواهیم کرد؛ با آموزش بازاریابی مجله ایده پردازی همراه باشید.

 

 

 

منظور از الگوریتم شاهین

منظور از الگوریتم شاهین

الگوریتم یکی از ابزارهای گوگل می باشد که با استفاده از آن بر فعالیت وب سایت ها نظارت می کند و از به وجود امدن برخی از مشکلات جلوگیری می نماید. گوگل در روز ۲۲ آگوست ۲۰۱۷ الگوریتم هاوک را …

توضیحات بیشتر »

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از گوگل

میزان استفاده ی کاربران ایرانی از گوگل

کاربران ایرانی برای اینکه بتوانند از خدمات گوگل استفاده مناسبی کنند باید بتوانند دسترسی کامل به تمام این خدمات داشته باشند. رییس پژوهشگاه مناسبات و فناوری اطلاعات، محمد خوانساری با تمثیل به رویکرد نیکبختی دوازدهم انتما به نشان دادن فعالیت …

توضیحات بیشتر »

علت دیر شدن ایندکس سایت

دیر ایندکس شدن صفحات وبسایت در گوگل می‌تواند به نشانی یک زدوخورد درعوض جهت وبسایت‌های مد تازه و فقره سبب وبسایت‌هایی با مسایل هردری به سئوی تکنیکال یا کیفیت محتوا باشد. این بخش به شما کمک می‌کند تا برهان ها …

توضیحات بیشتر »

تاکتیک­ های تبلیغات مرحله­ ثبات و افول (بخش اول)

تاکتیک­ های تبلیغات

این مرحله، اخرین مرحله­ی عمر محصول، قبل از مرگ آن است که اگر تاکتیک تبلیغات مناسب برای ان تدوین نشود، حتی منجر به مرگ تولید­کننده خواهد شد. از ویژگی­های مهم این مرحله، وجود ظرفیت مازا تولید، کاهش سود ناشی از …

توضیحات بیشتر »