خانه / بازاریابی (صفحه 2)

بازاریابی

بازاریابی اینترنتی, بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ), بازاریابی بیمه, اصول بازاریابی, مشاوره بازاریابی, تحقیقات بازاریابی, اموزش بازاریابی, بازاریابی و فروش, بازاریابی تلفنی, بازاریابی الکترونیکی, شرکت بازاریابی, مقالات بازاریابی, مقاله بازاریابی, بازاریابی خدمات, بازاریابی بیمه عمر, بازاریابی چیست, بازاریابی الکترونیک, بازاریابی ویروسی, بازاریابی سبز, بازاریابی بین الملل

در این بخش شما را با انواع بازاریابی های ذکر شده آشنا خواهیم کرد؛ با آموزش بازاریابی مجله ایده پردازی همراه باشید.

شناسایی پتانسیل های بازاریابی جدید برای بانک قرض الحسنه مهر

شناسایی پتانسیل های بازاریابی جدید برای بانک قرض الحسنه مهر

یکی از مسائلی که بیشتر سازمان ها به آن نیاز دارند بحث بازاریابی می باشد که باید برای فروش بیشتر در سازمان مربوطه به آن اهمیت داده شود. برای همین منظور بانک قرض الحسنه مهر قصد دارد که نیروهای کار …

توضیحات بیشتر »

ناگفته های بازاریابی

نا گفته های بازاریابی

برای اینکه بتوانید در مورد کسب و کار خود به موفقیت بیشتری دست یابید باید حتما از اصول بازاریابی در کسب و کار خود بهره بگیرید تا بتوانید سریع تر به موفقیت و هدف خود نزدیک شوید برای همین منظور …

توضیحات بیشتر »

روش های تحلیل داده ها در بازاریابی

تحلیل داده های

برای ورود به بازار نیاز به داده های اولیه از بازار داریم این کار باعث شناخت بهتری از جایگاه فعالیت و انتخاب استراتژی برای ما می شود در این بخش از بازاریابی قصد داریم تا روش های تحلیل داده ها …

توضیحات بیشتر »

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی چیست؟

آیا تا به حال شده که از دهان کسی اصطلاح “بازاریابی محتوایی” را شنیده باشید و علی رقم نیاز به دانستن و فهمیدن مفهوم این اصطلاح، احساس خجالت، شما را از پرسش درباره آن منع کرده باشد؟ اگر جواب شما …

توضیحات بیشتر »

تعریف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟ نکات، مراحل و مزایای Content Marketing  یکی از تکنیک های بازاریابی بوده که با استفاده از محتوای باارزش به جذب مشتری و تعامل بیشتر با آن می پردازد. بازاریابی محتوا چیست؟ بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی بوده که …

توضیحات بیشتر »

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش دوم

انواع وبینارهای اینترنتی و کاربردهای‌شان – بخش دوم

در مقاله قبلی با مقدمات و اطلاعاتی درباره وبینارهای اینترنتی آشنا شدید و از اهمیت آن در کسب و کارهای امروزی آگاهی یافتید. در این قسمت از سری مقالات اصول و مفاهیم بازاریابی نیز با بخش دوم انواع وبینارهای اینترنتی …

توضیحات بیشتر »

منظور از پوش نوتیفیکیشن

منظور از پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن چیست و چطور سایت خود را به آن مجهز کنیم؟ اینترنت و ابزارها و روش های بازاریابی اینترنتی هر روز در حال تغییر و تحول هستن، برخی ابزار ها با گذشت زمان منسوخ می شن و برخی ابزارهای …

توضیحات بیشتر »