خانه / بازاریابی / اشتباهات بازاریابی محتوا

اشتباهات بازاریابی محتوا

اولین نادرست بازاریابی بطن ابداع و نشر حجم مازاد یدکی اندرون فقط به قوه ذاکره ابداع محتوا است. هنگامی که گپ زن از بطن است، کیفیت ملک است و این نکته را نیز اضافه کنید که محتوای مداوم، و ورجاوند و نامتناسب پیش‌بینی کامل بلوز رکابی بطن است. یک سوق الجیش بازاریابی بطن که بی‌برنامه، شتاب‌زده یا بی‌تاثیر است، تضمین می‌کند شما یا شرکت‌تان عواقب ضعیفی را از ابداع مشتری متوقع به دست بیاورید، و بودجه‌ی بازاریابی را هدر دهید. حتی فکرش را هم نکنید که به یک متن چند کلمه افزایش کنید تا طولانی‌تر شود. اگر می‌توانید آن را با کلمات کم‌تر به‌طور وسیع و مجمل و متقاعدکننده افشا کنید، دقیقا همین کار را بکنید.در ادامه قصد داریم تا به اشتباهات بازاریابی محتوا بپردازییم.

انجام بازاریابی محتوا فقط برای ساخت لینکها

اگر فکر می کنید که فرایند احداث یک بطن و نشر پهن آن افزار حقیقی آفریدن یک لینک  باکیفیت است، سخت در نادرست هستید. این طرز تفکر منتجه منتهی به بروز رسانی بی امان موتورهای پژوهشگر مثل هماهنگ گوگل و در نهایت به  سواستفاده از علایم تجاری بزرگ نشان از این جستجوها و در زاده نقمت و پاداش های کلان می شود.

اشتباهات بازاریابی محتوا

شما باید به بازاریابی بطن به نشانی یک روش فعال سروکار با مخاطبان و ابداع پیوندها پایدار براساس بر پشتگرمی و اقتدار بنگرید. حیات آن در ایجاد ارتباط با مخاطبان و ساختن محرک آمیزش در وضع جنبه نام تجاری متجاوز کمک کننده می باشد.

لینکها برای بقای شما مهم هستند, ثابت قدم است! اما این همان مکتب قدیم بهین :صفت بهترین سازی است. خدماتی مانند گوگل بر هر چیزی که به نظر یک تاکتیک مناسب درخصوص ملاعبه با سیستم نکهت امید اغنیا دارد. در عوض، گوگل به محتواهای آموزشی  با مکانت ، که محرک وفاداری به برند، و ازدیاد آوا کسب و کار میشود رغبت بیشتری آرم میدهد. با ایجاد این نوع از محتوا، به طور ذاتی کلکسیون ای از لینک های معتبر مربوطه را خواهید ساخت.

بازاریابی محتوا

ارین اورهارت ,مدیر نیکو گزیده سازی موتور جستجوگر شرکت هوم دیپو, میگوید:” بازاریابی شکم می تواند ساختن لینک نماید” . “تلاش از باب ابداع لینک برآیند به محتواهای بزرگ میشود.این دو اصلا قرین به هم نیستند , اما بکارگیری همزمان آنها به طور جدی نتایج غریب انگیز را بدنبال دارد”.

نادیده گرفتن پرسش های مشتری هایتان:

اصل بنیادی بازاریابی محتوا، این است که به استراحت به پرسش ها و لزوم های مشتری هایتان ثواب دهید. اگر شما این کار را نمی کنید، بازاریابی محتوا را به درستی اجرا نمی دهید. گاهی اوقات شاهد مشکلات برندها در فهم نیازهای مشتری هایشان هستیم. به نشانی مثال، یک شرکت بیمه ممکن است گمان کند که عرضه ی بخشنامه های حفظ ناخوشی بابت مشتریانش جذاب و رضایت بخش می باشد. در اعلام که  ممکن است آن ها به پس دستور تهیه ی سالادی فقره سبب حفظ سلامتیشان باشند. درواقع، بیشتر سوالات شدنی در وضع جنبه اینست که “چگونه یک برنامه یا تنسیق حفظ سلامت مناسب با شرایطمان رک کنیم؟”

عرضه کنندگان و مغازه دار ها به آدرس بخشی مهم از یک شبکه ی فروش، محتوای حالت نظر خود را با بازگشت مستقیم به منابع آن ها بدست می آورند. پل ناگت، مدیرفروشندگان اندرون می گوید: “ما بصورت مستمر با سوداگران اغنیا مصاحبه می کنیم. از آن ها در وضع جنبه هیبت و رجا ها، مشکلات و دردهایشان می پرسیم. از این طریق اصلی ترین دلایل اعتراضات و نیازمندی های وهمی و تصدیقی آن ها را روشن ضمیر می شویم.” با این استراتژی، بدون شک، محتوای عرضه شده ی از مرآت آیین آن ها به معیار غیرقابل محقق از باب مشتریانشان مفید خواهد بود.

اشتباهات بازاریابی محتوا

نداشتن صفحه درباره‌ی ما

از آنجایی که اشخاص حسب معمول در تلاشند تا سایت خود را درنگ راه‌اندازی کنند، صفحه‌ی درباره‌ی ما را نادیده می‌گیرند یا به کلی از آن صرف نظر می‌کنند.
تفاوتی ندارد که شما به تنهایی یک سایت را راه انداختن می‌کنید و یا این سایت مهمل به شرکت شما است، صفحه‌ی درباره‌ی ما توضیحاتی اجمالی از جهد شما را در وارستگی و اسارت مخاطبانتان تحکیم می‌دهد و یکی از صفحات مهم سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در شما استنتاج می‌شود.

 

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

نرخ تبدیل چیست

نرخ تبدیل چیست

مبنای بسیار زیادی در سئو و بازاریابی وجود دارد که باید در مورد آنها اطلاعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *