بدانید، بیدار شوید و به برندتان ایمنی داشته باشید. این جمله را همواره بخاطر داشته باشید. اگر شما هم قصد دارید وارد حوزه برند و برندینگ شوید. بنابراین لازم است تا با رازهای برندینگ حداقل آشنایی را داشته باشید لذا تصمیم گرفتیم در این بخش از سری مقالات اصول و مفاهیم برندینگ، با موضوع آشنایی با رازهای برندینگ در خدمت شما باشیم.
برند صمیمی شما وسن اقتضا به احساس و سیر دارد، و یک راه برای پیوند و بهتر دید شدن. اما این از تنها یک لوگو داشتن و پویه در شبکه های همگانی معاشرتی و انفرادی فراتر می رود.
شما حاجتمندی به ساخته آوردن یک نقش دارای اعتبار حقوقی آن هم به پوست برقرار دارید. مفهوم ایده آل و بذر ریشه ای که در پس این شمایل ثبوت می گیرد، تمام چیزی است که شما ایفا به جریان انداختن می دهید. هر چیزی که مالک آن هستید و هر چه که کون می کنید، باید بازتابی از بها و اهدافی از کلیه برند صمیمی شما باشد.
ثبات هدف نصب العین آرزو فرعی است که برند شما را می سازد. این نشانگر اینست که شما بابت چه دلبستگی می کنید، به چه معتقدید و چرا دوام زندگانی دارید. به نشانی یک مغبچه تماشاچی دیگر، نگاهی به شرکت به خوبی نهان شده رایانه ای Apple می اندازیم. اگر چه آن ها یک برند شخصی نیستند، اما گنگ برندینگ کاملا یکسان ابدی می ماند؛ آن ها نیز یک صورت دارای پرستیژ حقوقی از کارشان دارند.
بخشی از طور پیشرفت برند شما رعایت به این مورد است که چه کسانی می توانند در این بنیان به شما کمک کنند. خوشبختانه در این زمینه من از سها خوبی منتفع بودم و روابط دوست وار با افرادی خلل ناپذیر کردم که به صلحجویی میتوانستم به آن ها پشتگرمی کنم و از نظرات خوبشان بهره بگیرم. به شما طرح آهنگ میکنم یک تخم از بهترین دوستان خود آفریدن کنید و یا اینکه یک تیم از افرادی که اطلاعاتشان درخصوص شما سودبخش است تشکیل دهید و طی بحث ها و تعویض نظرات محرک رشد یکدیگر شوید.
شفافیت داشته باشید: یک برند ویژه محرمانه موفق بهصورت کاملاً درخشان به شنونده میگوید که شما چه کسی هستید و چه کاری اجرا میدهید. اگر ارسال این نبا یادداشت الهام ها با عکس ها زیبا، کاتالوگ های شیک و با کیفیت و بازهم وبسایتی کاربردی و متحسن ولی شود به عواقب جالبتری دست خواهید یافت. افزون بر اعتبار مناسبت ها فوق در بستهبندی نصیحت میکنیم سفارش را سخت و مشعشع و تار انتخاب کنید، سعی نکنید فرآیند معرفی خود را پیچیده کنید، اینکه به سمیع مفروضات و مجهولات الزامی و دلایل خیالی بدهید کافی است. از برگردانیدن مفروضات و مجهولات اضافه و نامرتبط خویشتنداری کنید. سامع باید از هر وتر که به شما مینگرد به این نکته پی ببرد که نام شما چیست و در پی چه چیزی هستید، کل داستان همین است.
خاص باشید: برای اینکه به چشم بیایید باید از رقبای خود بیگانه غریبه باشید. باآنکه همه به وقار این بعد طبیعت پی بردهاند اما فقط اشخاص کمی این ریسک را اجرا میدهند. اینکه مثل همین ها تکلم کنید و وعدههای مانسته بدهید ازبن خوب نیست. کسب و کار خود را خاص بدایت کنید، به ته خلق کوی بیش موشکاف و مبرز باشید. به ارزشهای متفاوتی بپردازید تا دیده شوید.
استقامت داشته باشید: بیگانه غریبه بودن و کاربرد از روشهای صانع حیث جلبتوجه مخاطبین خوب است اما کافی نیست. باید این فرآیند را مکرر و به کرات تکرار کنید تا مخاطبان شمارا ببینند و به شما وقع کنند. این مهم است که برند فردی و دولتی مخصوص خود را در مدت کامل در دسترس مستمع ثبات دهید. وقتیکه شما در حین به کاربستن کارتان هستید خبیر نخواهید شد که چه زمانی تجارتتان رو به پیشرفت است پس اجباری است که شروع و انتها در کارتان بحران زده عمل کنید.
شخصی سازی تجربه کاربران
تا به حال چیزی را به جلد غشا چهره اینتر نتی نصیحت داده اید که وقتی به دستتان میرسد دلتان به ببرد؟ فرض کنید در حال گشتن به درنتیجه پیرهن نسج بافته در فضای فروشگاه اینترنتی هستید. ابتیاع خود را اجرا می دهید و وقتی به دستتان می رسد آن را داخل امانت دستگیر زیبا می بینید که یک تگ با دستخط طرح ریز و یا نساج عنکبوت به آن مداوم است. نام این فرآیند شخصی سازی آزمون کاربر می باشد. با این کار هم برندیگ کالا اجرا می شود و هم ویژه محرمانه سازی آزمایش کاربر.