خانه / برندینگ / اصول و مفاهیم برندینگ

اصول و مفاهیم برندینگ

اصول و مفاهیم برندینگ

آشنایی با رازهای برندینگ

آشنایی با رازهای برندینگ

بدانید، بیدار شوید و به برندتان ایمنی داشته باشید. این جمله را همواره بخاطر داشته باشید. اگر شما هم قصد دارید وارد حوزه برند و برندینگ شوید. بنابراین لازم است تا با رازهای برندینگ حداقل آشنایی را داشته باشید لذا …

توضیحات بیشتر »

معرفی برند لاکوست

معرفی برند لاکوست

در دنیا، برند های بسیاری زیادی وجود دارد که دارای جذابیت بسیار بالایی هستند و در بازار مطرح هستند ولی بعضی از برندها نسبت به بقیه خاص تر هستند. برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد اما برخی برندها نسبت …

توضیحات بیشتر »

هویت بصری برند

هویت بصری برند

هویت بصری برند یا Visual Brand Identity که یکی از مهم ترین اصول و مفاهیم برندینگ است، به مجموعه ای از ساختار ها و باید ها و نباید ها با توجه به هویت برند گفته می شود. در واقع وقتی …

توضیحات بیشتر »

اصول، اهمیت و نحوه نامگذاری یک برند

اصول و نحوه نام گذاری برند

انتخاب نام برند یا نامگذاری برند یکی از انتخابهای بنیادین است، زیرا اغلب، نقش اصلی را در میان عناصراصلی  برند سازی یا برندینگ را بازی می­کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینه­ ی محصول یا خدمات  به صورت فشرده، …

توضیحات بیشتر »

اهمیت داشتن برند برای یک سازمان در چیست؟

ضرورت داشتن برند برای یک سازمان در چیست؟

یک برند، اولین و احتمالاً بزرگترین توصیف و یا«ظاهر» یک محصول است. پیچیدگی عظیم نام­ها و تداعی­های آن­ها، به حرفه ­ی جدید نام­ گذاری شرکت­ها، محصولات، و خدمات منجر شده است. تمام برندها، معمولاً تصویری را تداعی می­ کنند؛ چه …

توضیحات بیشتر »

برند یا نام تجاری چیست؟

برند یا نام تجاری چیست؟

برند یا نام تجاری‏ : یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برند، نشان تجاری …

توضیحات بیشتر »