خانه / برندینگ (صفحه 2)

برندینگ

brand, brand awareness, co branding, brand loyalty what is branding, luxury brands, top brands, brand positioning, brand image, brand personality, corporate branding, brand guidelines, branding definition, branding yourself, brand development, brand architecture, internal branding, branding ideas, branding services

برند، مدیریت برند، برندینگ، استراتژی برند، کتابچه برند، شخصیت برند، هویت برند و آموزش برندینگ را می توانید در این بخش بطور کامل دنبال کنید. با مجله ایده پردازی همراه باشید تا تمامی اصول و مفاهیم برندینگ را به شما آموزش دهیم.

تأمین در خصوص برند و برتری برند

تأمین در خصوص برند و برتری برند

در این مقاله از سری مقاله های برندینگ وب سایت E-Idea، قصد داریم تا به معرفی تأمین در خصوص برند و برتری برند بپردازیم. وجود نگرش های مطلوب و اعتماد نسبت به برند مهم است ، اما کافی نیست . …

توضیحات بیشتر »

کانتاس، برند بین المللی استرالیا

کانتاس، برند بین المللی استرالیا

همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی زیادی در دنیا فعالیت می کنند؛ شرکت هایی که باعث تسهیل در جابه جایی راحت مسافران به اقصی نقاط دنیا شده اند. امروزه شرکت های معروف هواپیمایی یا غول های صنعت هوایی تمام …

توضیحات بیشتر »

اصول، اهمیت و نحوه نامگذاری یک برند

اصول و نحوه نام گذاری برند

انتخاب نام برند یا نامگذاری برند یکی از انتخابهای بنیادین است، زیرا اغلب، نقش اصلی را در میان عناصراصلی  برند سازی یا برندینگ را بازی می­کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینه­ ی محصول یا خدمات  به صورت فشرده، …

توضیحات بیشتر »

اهمیت داشتن برند برای یک سازمان در چیست؟

ضرورت داشتن برند برای یک سازمان در چیست؟

یک برند، اولین و احتمالاً بزرگترین توصیف و یا«ظاهر» یک محصول است. پیچیدگی عظیم نام­ها و تداعی­های آن­ها، به حرفه ­ی جدید نام­ گذاری شرکت­ها، محصولات، و خدمات منجر شده است. تمام برندها، معمولاً تصویری را تداعی می­ کنند؛ چه …

توضیحات بیشتر »

برند یا نام تجاری چیست؟

برند یا نام تجاری چیست؟

برند یا نام تجاری‏ : یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برند، نشان تجاری …

توضیحات بیشتر »