خانه / برندینگ (صفحه 2)

برندینگ

برند تنها یک واژه نیست! برند و برندینگ مفاهیم حیاتی و مهم دنیای کسب و کار هستند که دانستن آنها برای شما که در دنیای مارکتینگ فعالیت می‌کنید، بسیار حائز اهمیت است.

برند، مدیریت برند، برندینگ، استراتژی برند، کتابچه برند، شخصیت برند، هویت برند و آموزش برندینگ را می توانید در این بخش بطور کامل دنبال کنید. با مجله ایده پردازی همراه باشید تا تمامی اصول و مفاهیم برندینگ را به شما آموزش دهیم.

برندینگ ایرلاین های بزرگ، به زبان ساده

برندینگ ایرلاین های بزرگ، به زبان ساده

حتما شما هم تا بحال اسم شرکت های هواپیمایی معروف همچون امارات(Fly Emirates)، اتحاد(Etihad Airways)، ایرفرانس(Air France)، قطریه(Qatar Airways) و… را شنیده اید و آنها را بعنوان برترین ایرلاین های حال حاضر دنیا می شناسید. اگر دقت کرده باشید تقریبا …

توضیحات بیشتر »

هویت بصری برند

هویت بصری برند

هویت بصری برند یا Visual Brand Identity که یکی از مهم ترین اصول و مفاهیم برندینگ است، به مجموعه ای از ساختار ها و باید ها و نباید ها با توجه به هویت برند گفته می شود. در واقع وقتی …

توضیحات بیشتر »

مدیر برند کیست؟

مدیر برند

امروزه اقتصاد و تجارت چنان گسترشی پیدا کرده است که در هر نوع کسب و کاری بیش از هزاران و یا میلیون ها نفر در جهان مشغول به کار هستند و همین امر شاید کار را برای کسانی که می …

توضیحات بیشتر »

تأمین در خصوص برند و برتری برند

تأمین در خصوص برند و برتری برند

در این مقاله از سری مقاله های برندینگ وب سایت E-Idea، قصد داریم تا به معرفی تأمین در خصوص برند و برتری برند بپردازیم. وجود نگرش های مطلوب و اعتماد نسبت به برند مهم است ، اما کافی نیست . …

توضیحات بیشتر »

کانتاس، برند بین المللی استرالیا

کانتاس، برند بین المللی استرالیا

همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی زیادی در دنیا فعالیت می کنند؛ شرکت هایی که باعث تسهیل در جابه جایی راحت مسافران به اقصی نقاط دنیا شده اند. امروزه شرکت های معروف هواپیمایی یا غول های صنعت هوایی تمام …

توضیحات بیشتر »

اصول، اهمیت و نحوه نامگذاری یک برند

اصول و نحوه نام گذاری برند

انتخاب نام برند یا نامگذاری برند یکی از انتخابهای بنیادین است، زیرا اغلب، نقش اصلی را در میان عناصراصلی  برند سازی یا برندینگ را بازی می­کند و تداعیات ذهنی قدرتمندی را در زمینه­ ی محصول یا خدمات  به صورت فشرده، …

توضیحات بیشتر »

اهمیت داشتن برند برای یک سازمان در چیست؟

ضرورت داشتن برند برای یک سازمان در چیست؟

یک برند، اولین و احتمالاً بزرگترین توصیف و یا«ظاهر» یک محصول است. پیچیدگی عظیم نام­ها و تداعی­های آن­ها، به حرفه ­ی جدید نام­ گذاری شرکت­ها، محصولات، و خدمات منجر شده است. تمام برندها، معمولاً تصویری را تداعی می­ کنند؛ چه …

توضیحات بیشتر »

برند یا نام تجاری چیست؟

برند یا نام تجاری چیست؟

برند یا نام تجاری‏ : یک نام ، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برند، نشان تجاری …

توضیحات بیشتر »