خانه / برندینگ / اصول و مفاهیم برندینگ / معرفی برند لاکوست

معرفی برند لاکوست

در دنیا، برند های بسیاری زیادی وجود دارد که دارای جذابیت بسیار بالایی هستند و در بازار مطرح هستند ولی بعضی از برندها نسبت به بقیه خاص تر هستند. برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد اما برخی برندها نسبت به برند های دیگر دارای شهرت بیشتری هستند و در بازار بیشتر مطرح هستند. در ادامه در مورد معرفی برند لاگوست بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

یکی از اصول و مفاهیم برندینگ معرفی برند های مختلف می باشد، تفکری که مردم در ذهن خود داشته باشد این است که «ثروت مال من است و به آن می رسم». اگر افراد به این تفکر ایمان داشته باشند برای به دست آوردن آن سعی خواهد کرد تا از فکر و شعار های جدید مصرف کند و به تسلط جدید دست یابد و راه ارتقا را در پیش بگیرد. کمپانی لاگوست در سال ۱۹۳۳ میلادی به واسطه ی رنه لاگوست و آندره ژیلر  در کشور غرب آغاز به کار کرد. ژیلر مالک و مافوق یک شرکت بزرگ تاسیس شکل های کشباف در اروپا بود.

معرفی برند لاکوست
معرفی برند لاکوست

آنها نام شرکت را لاگوست گذاشتند که در ترجمه لغتی به لفظ واقعی اساسی یا ضروری می باشد این شرکت در اوایل سرآغاز به تولید تنیس کرد و به خاطر تبلیغات خود نیز یک آرم کروکودیل طراحی نمود که در اساس های تنیس از آن استفاده می کردند.

معرفی برند لاکوست
معرفی برند لاکوست

لاگوست آرم کروکودیل خود را بر روی سینه  لباس های تنیس چاپ می کرد و ادعا داشت که اولین شرکتی است که نام و لوگوی برند خود را روی محصولات خود قرار می دهد. این شرکت لباس تنیس ابتدا به تولی و فروش البسه های گلف و قایقرانی نمود.
در سال ۱۹۵۱ لاگوست تنوع بیشتری به محصولات خود داد. ازجمله آنها طراحی لباسهای رنگی تنیس علاوه بر البسه های ساده سفید بود. درسال بعد، این لباسها به آمریکا صادر شدند و برای آنها تبلیغات گسترده های با آرمان «نماد توفیق یک ورزشکار شایسته» اعمال گرفت که اعتماد زیادی به سلیقه افراد ثروتمند این کشور گذاشت که هنوز هم این تاثیر قابل ملاحظه بوده و لاگوست به عنوان یکی از برندهای بنام داخل این کشور لحاظ می شود.

معرفی برند لاکوست
معرفی برند لاکوست

در سال ۲۰۰۵ میلادی لاگوست ادکلن‌های خوشبوی مردانه جدیدی ایجاد کرد که توسط‌ این کمپانی طراحی، تولید و روانه بازار شد. لاگوست ‌این ادکلن را به نشانی منشا لاگوست آشنا کرده بود.‌این بار راجع به تمامی ‌سنین بسیار کم بها بوده و جزو دسته ادکلن‌های نشاط آور و میوه‌ای بود که از ترکیباتی مانند گوجه فرنگی، مرکبات، فلفل و چوب جنگلی آماده شده و محصولی نسبتا‌ پرفروش در فرانسه به شمار می‌رفت. تلاش ‌این کمپانی در زمینه‌های عطر و ادکلن و پوشاک آقایان و خانم‌ها و کفش و محصولات چرمی ‌بود و محصولات ‌این شرکت فرانسوی بسیار با کیفیت و پرفروش و در سراسر آجهان پرطرفدار بودند.
در ‌این سال، شهرت لاگوست با طراحی‌های «کریستوف‌ لمیر» که باعث‌ ایجاد دید بهتر و مدرن‌تری به محصولات ‌این شرکت شد، افزایش یافت. حدود ۵۰ میلیون از محصولات ‌این شرکت در بیش از ۱۱۰ کشور در سراسر جهان به خرید رسید و در اکثر مسابقات ورزشی دیده می‌شد.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

شانل، برندی با ایده های جدید

این روزها در دنیای پوشاک و البسه برندهای مختلفی وجود دارند که هر یک دارای …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *