خانه / برندینگ / تأمین در خصوص برند و برتری برند

تأمین در خصوص برند و برتری برند

در این مقاله از سری مقاله های برندینگ وب سایت E-Idea، قصد داریم تا به معرفی تأمین در خصوص برند و برتری برند بپردازیم. وجود نگرش های مطلوب و اعتماد نسبت به برند مهم است ، اما کافی نیست . اگر مشتری هنگام خرید یا مصرف محصول، این برند را در نظر نیاورد و در خصوص انتخاب آن تأمل نکند، تمامی تلاش های سازمان بی نتیجه می مانند. تأمل بر برند تا حدودی وابسته به این امر است که تا چه حد مشتری ها آن را در انتخاب خود در نظر می گیرند. ممکن است مشتری ها برندی را معتبر بدانند ، اما تا زمانی که در مورد خرید آن تأمل عمیق نکنند و آن را با خود نزدیک احساس نکنند ، این برند فاصله ی خود را با آنها از دست نمی دهد ، تأمل بر برند تا حد زیادی به شکل گیری تداعیات مطلوب و قدرتمند از برند در چارچوب تصویر ذهنی مصرف کننده وابسته است.

برتری برند

برتری شاخصی است که میزان منحصر به فرد بودن و تمایز برند از سایرین را از دیدگاه مشتری ها می سنجد. آیا مشتری معتقدند، این برند می تواند مزیت هایی را به آن ها ارائه دهد که سایر برند ها قادر به ارائه آن نیستند؟ لرتری، شاخصی حساس و کلیدی در ایجاد رابطه ای عمیق و پویا با مشتری ها است و تا حد زیادی به میزان و ماهیت تداعیات منحصر به فرد از برند و به تبع آن به تصویر ذهنی برند در ذهن مشتری وابسته است.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

برندی آشنا به نام دولچه و گابانا

برندی آشنا به نام دولچه و گابانا

امروزه دنیای مد و پوشاک بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسد که رقابت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *