خانه / برندینگ / اشتباهات رایج در برندینگ

اشتباهات رایج در برندینگ

در بین افراد و به‌خصوص صاحبان کسب‌وکارها امری مد است که داده‌های خود را به تطهیر برآورد نزنند. شما می‌بایست همگی رخدادها منتظره و غیرمترقبه را از قبل پیش‌بینی کنید و تا جای ممکن حیث اینگونه مواردی از پیش برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید اطمینان خطرات و ریسک‌های ملصق با کار خود را به دست کم برسانید.در ادامه با ما همراه باشید تا اشتباهات رایج در برندینگ را با شما برسی کنیم.در دنیای امروز برندینگ برای رسیدن در جایگاه مناسب لازم بوده است.

پیغام شما شفافیت الزامی را ندارد

ممکن است شما فعالیت‌های مازاد یدکی در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و بعدی شبکه‌های مدنی جمعی داشته باشید، در این جلد غشا چهره یکی از بدترین اشتباهاتی که ممکن است مرتکب آن شوید این است که پیغام‌های پیچیده و پیچیده‌ای بابت به کسب‌وکار و اوضاع بی اساس به آن در شبکه‌های مدنی جمعی ارسال کنید. می‌بایست با شفافیت و صراحت از خود و کسب‌وکارتان سخن بگویید، تا در حد ممکن شایان اتکا نمود تابش کنید.

 تاثیر گاه در برندسازی

دندان‌پزشکان به شما پند می‌کنند که هرروز ۲ دندان‌های خود را مسواک بزنید، اگر شما این کار را نکنید هدایت کردن وادار کردن هستید هزینه‌های گزافی در مواجه نزد آن بپردازید.برندینگ شخصی هم دقیقا مانسته همین رواج یافتن است، شما از لحظه خود به محاسن درعوض جهت برندسازی ویژه محرمانه استعمال نمی‌کنید و پس از یک چند کشاندن هستید هزینه‌های مختلفی را در محاذی آن بپردازید.

ساخت برندینگ فردی و دولتی مخصوص یکی از فعالیت‌های ضروری برای توسعه‌ی شما است و نباید آن را پشت گوش بیندازید. من درک می‌کنم که شما به اندکی مشغول هستید که نمی‌توانید زمانی را راجع به حساب آینده بگذارید. ولی باید به حافظه داشته باشید که برندینگ ویژه محرمانه به فعالیت‌های شما سرعت می‌بخشد و محرک می‌شود سریع‌تر نتیجه بگیرید.


دوستی با برند

هنگامی‌که ما حیث مقدماتی بار با انفراد عارف می‌شویم، اکثر سعی می‌کنیم بلوز بی آستین نژاد شخصیت از خودمان را به او آرم دهیم. اما بعد از لختی چهره‌ی موهوم ما معلوم می‌شود و شاید این ضربه‌ی بزرگ‌تری را به شناخت ما مسبوق کند. به برندینگ هم بسان شناسایی فکر کنید، زمانی‌که شما سعی می‌کنید خودتان را بهتر از آن‌چه که هستید نشان دهید، بسیار از این‌که سعی مثبتی به کاربستن داده باشید، ریسک کرده‌اید.

توجه داشته باشید که افرادی زیادترین سرمایه و تاثیرگذاری را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت دارند که دنبال‌کننده‌های آن‌ها بدون چون و چرا به گفته‌های‌شان یقین دارند. اگر شما متخصص هستید و کارهای بزرگی به کاربستن می‌دهید، از نزدیک شدن به تاثیرگذاران افسوس نکنید. آن‌ها می‌توانند در مدت دما متجاوز کوتاهی به شما در عمران ترقی کمک کنند

به روی نطلبیده و خواسته دد دیو به آن‌هایی که دیدگاه‌های خود را بروز می‌کنند و می‌نویسند اغلب پشتگرمی می‌کنند. چون نگاشتن در بعد طبیعت دانسته‌ها و فعالیت‌های‌تان به آدم این حس را تلقین می‌کند که شما در حوزه خود یک ناآزموده هستید.

اما باید به شما بگویم اگر کسب و کارتان را یار شناسا دارید ، اگر میخواهید به سود اوج برسید و کسب و کارتان را به یک کسب و کار مبصر بزرگ تر دگرگونی کنید باید برند سازی را جدی بگیرید حتی اگر کسب و کار شما یک حجره مارکت است حتی اگر خدمت ها فنی ساختمانی ارائه می دهید. کسب و کارتان را بی شان مپندارید و به خاطر کسب و کار خود ارز خلق کنید.حتی اگر می پندارید بشر کسب و کار شما را یک کار پوچ و تهی می شمارند و کار شما کوی همگانی معاشرتی و انفرادی تحتانی دارد علت آن فقط یک چیز است و آن بی توجهی صنف شما به برند سازی است. وقتی شما راجع به حساب کسب و کار خود ارزشی قائل نباشید ، سایرین هم کار شما را بی مقدار خواهند پنداشت.

برند سازی هویت کسب و کار شما را در ذهن مخاطب شکل می دهد. برند سازی به شما کمک می کند تا قسمتی از بازارگاه را فتح کنید و هروقت برجیس به پس فعالیت ها شما بود بدوی گزینه ای که در ذهن او مبرهن می شود ، کسب و کار شما باشد

 

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

معرفی برند لاکوست

معرفی برند لاکوست

در دنیا، برند های بسیاری زیادی وجود دارد که دارای جذابیت بسیار بالایی هستند و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *