خانه / تبلیغات / اصول و مفاهیم تبلیغات

اصول و مفاهیم تبلیغات

آشنایی با تبلیغات پنهان

آشنایی با تبلیغات پنهان

هر بار که رادیو، تلویزیون، اینترنت، کتاب، مجله و جریده باز می شود، فردی یا شرکتی می خواهد مستمع خود اعم از شنونده، تماشاچی و خواننده را وظیفه خور و شاغل سازد که محصولش را بخرد و یا از خدمت …

توضیحات بیشتر »

الگوریتم کبوتری

منظور از الگوریتم شاهین

 الگوریتم کبوتر گوگل کمتر از یکماه است که از طرف گوگل آشنا کردن شده است. بیشتر بخش ها مطرح شده در هیئت نهج وجد این الگوریتم به مطلب علایق بومزاد :صفت بومی بین صفحات اینترنتی، خوشه مقید دستخوش مطالب وب …

توضیحات بیشتر »

هدف استفاده از الگوریتم گورخر

منظور از الگوریتم شاهین

کار این راه حل تدقیق و از دور خارج کردن فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت ونا ارزشمند و مصنوعی و اصل در جوانب گوگل می باشد در حادث :اسم تازه اگر یک کسب و کار بدل :اسم بدلی در اینترنت راه اندازی …

توضیحات بیشتر »

لینک سازی

مهارت ها و تخصص های لازم برای لینک سازی

یکی از روش هایی که در سئو درخصوص خراج مشغول شدن رنک وب سایت در موتورهای رسیدگی مصرف می شود بک لینک سازی (Link Building) می آرزو بادا که بک لینک سازی به اعمال ایستادگی واگذاشتن لینک وب سکوی پرتاب …

توضیحات بیشتر »

دانستی های مهم در مورد ایمیل مارکتینگ

آنالیز نسخه سایت به وسیله تلفن همراه

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات در سطح کانال تور گروه پنجره مشبک جهانی اینترنت است. در این روش شرکتها قوتمند خواهند بود محصولات و فعالیت ها خود را با کمترین مرکز معاملات …

توضیحات بیشتر »

قوانین جستجو در گوگل

قوانین جستجو در گوگل

برای اینکه بتوانید در دنیای گوگل به نتایج بهتری برسید و بتوانید از مطالب مناسبی بهره بگیرید باید قبل از هر عملی با چگونه جستجو کردن در موتور های جستجو گوگل آشنا بشوید. این مورد سبب می شود که شما …

توضیحات بیشتر »

خطاها و دام­ های تبلیغاتی – بخش ۲

خطاها و دام­ های تبلیغاتی

اصول و موارد بسیاری  برای انجام صحیح تبلیغات وجود دارد تا بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان و مشتریان گذاشت، بسیاری از تبلیغات می تواند با انتشار گسترده خود باعث شود تا ما بتوانیم به بسیاری از اهداف کسب و …

توضیحات بیشتر »

خطاها و دام­ های تبلیغاتی – بخش ۱

خطاها و دام­ های تبلیغاتی

تبلیغات علم بسیار گسترده و پیچیده­ای است که شاخه­ ها و زمینه­ های مختلفی از علوم مختلف را به طرق مختلف به مشارکت فرا می­خواند. با توجه به این مطلب، دام­ها و خطاهای زیادی نیز برای مدیران، مشاوران و متخصصان …

توضیحات بیشتر »