خانه / تبلیغات / حفظ سلیقه مردم در تبلیغات خارجی

حفظ سلیقه مردم در تبلیغات خارجی

یکی از مواردی که باید در مورد محصوات خارجی گفت این است که بیشتر مردم علاقه دارند که از محصولات خارجی خرید کنند برای همین منظور باید این سلیقه را برای مردم حفظ نمود. دکتر غلامرضا اصغری در بازدید از هشتمین نمایشگاه لبنیات، نوشیدنی ها،چای، قهوه و صنایع وابسته، اظهار داشت: اگر در صنعت شیرنی و شکلات موفق هستیم حتما به دلیل زحماتی است که پیسکسوتان این بخش متحمل شده اند واقعیت این است که وظایف همه ما حمایت از تولیدات داخل است چرا که در پیوست با این رخداد، اشتغال اتفاق می افتد که آنهم مترادف بسیاری از محاسن اجتماعی است. در ادامه در مطلب تبلیغات در مورد حفظ سلیقه مردم در تبلیغات خارجی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

حفظ سلیقه مردم در تبلیغات خارجی

 

وی با ابراز خوشحالی از تولید محصولات با کیفیت در این صنعت، گفت: وقتی شاهد هستیم که متخصصان این حوزه پا به پای موفق ترین کشور های تولید کننده این قبیل محصولات جلو می روند اگر نگوئیم موفق ترین صنعت کشور حوزه شیرینی و شکلات است قطعا می توانیم عنوان کنیم که یکی از موفق ترینهای آنهاست.

اصغری همچنین با تاکید بر ضرورت تربیت سلامت مردم توسط تولید کنندگان، افزود: باید توجه داشت که ذائقه مردم بویژه نسل جوان در بین تبلیغات ریز و درشت محصولات خارجی حفظ شود و با بازاریابی خوبی که انجام می شود نسل امروز نسبت به محصولات داخلی علاقمند بمانند، که اگر مردم به ما اعتماد کنند کار اصلی انجام شده است.

 

حفظ سلیقه مردم در تبلیغات خارجی

وی در ادامه به نشانگر رنگی تغذیه که در بین مردم به چراغ راهنمای تغذیه مشهور شده است، اشاره کرد و خطاب به صنعتگران حاضر در نمایشگاه، گفت: افرادی مانند شما که در بطن صنعت کار کرده اند و با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند می توانید مشاوران خوبی برای سازمان غذا و دارو باشید ما به تولید کنندگان خود افتخار می کنیم و بطور جدی حمایتگر آنها هستیم.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

تاثیر حضور هنرمندان در تبلیغات

تاثیر حضور هنرمندان در تبلیغات

وجود هنرمدان در تبلیغات سبب می شود که مردم به تبلیغات اعتماد بیشتری کنند و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *