خانه / تبلیغات / فیس بوک تبلیغات نامعتبر را بلاک می کند

فیس بوک تبلیغات نامعتبر را بلاک می کند

شبکه های اجتماعی که از بهترین راه های تبلیغات می باشد این یکی از این شبکه ها فیس بوک می باشد که دارای مخاطبان بسیار زیادی می باشد و تبلیغ در این شبکه اجتماعی یکی از بهترین راه های تبلیغات می باشد.فیس بوک اعلام کرد از این پس صفحات منتشر کننده تبلیغات جعلی از سوی شرکت‌های توسعه‌دهنده جانبی، راستی‌آزمایی و پس از تأیید مسدود می‌شوند.با این روش از پخش تبلیغات جعلی که صفحات فیس‌بوک را پر کرده، جلوگیری می‌شود. همچنین فیس بوک بر این باور است که با این اقدام می تواند نسخه سودجویان را در شبکه خود بپیچد.مسئولان فیس‌بوک تلاش می کنند مردم را با مسائل جاری بین دوستان، خانواده‌هایشان و موضوعاتی که برایشان اهمیت دارد، آشنا کنند؛ هدفی که تبلیغات جعلی مانع تحقق آن است. در ادامه در مورد مطلب فیس بوک تبلیغات نامعتبر را بلاک می کند  بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فیس بوک تبلیغات نامعتبر را بلاک می کند

راستی آزمایی صفحات فیس بوک از سوی شرکت های توسعه دهنده جانبی باعث می شود افراد نتوانند با نشر اکاذیب، میزان فالوئر یا لایک های خود را بالا ببرند.فیس بوک ماه‌ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با همکاری شرکت‌های توسعه‌دهنده جانبی، نشر تبلیغات جعلی را بسیار محدود کرده بود. بلافاصله پس از انتخابات، مدیرعامل فیس‌بوک، اعلام کرد حدود ۹۹ درصد خبرهای ارسال شده به فیس‌بوک، واقعیت داشته و درصد بسیار پایینی از آنها جعلی است.

فیس بوک تبلیغات نامعتبر را بلاک می کند

فیس‌بوک از چندین ماه پیش، اقدامات خود را برای کاهش تبلیغات جعلی آغاز کرده است. این اقدامات در سه گروه دسته‌بندی می‌شوند؛ اختلال در انگیزه‌های اقتصادی، ساخت محصولات جدید و کمک به تصمیم‌گیری آگاهانه مردم.بیشترین اقدامات برای کاهش تبلیغات جعلی در دسته‌بندی اول صورت گرفته است. فیس‌بوک مانند حاکمی در مورد صحت تبلیغات پخش شده قضاوت می‌کند. البته گفته می‌شود کسانی که خبرهای دروغ را منتشر کرده‌اند، در صورت عدم تکرار آن، می‌توانند از صفحات خود مجدداً استفاده کنند.

به گفته مقامات ارشد فیس‌بوک، هدف این شرکت، استفاده همه مردم از امکانات این رسانه اجتماعی است و اگر فردی خبر جعلی را منتشر کرد، در صورت تکرار نکردن آن می‌تواند به فعالیت خود در فیس‌بوک ادامه دهد.گفتنی است؛ طبق تحقیقات به عمل آمده، میزان درآمد فیس بوک در چهار ماه دوم سال ۲۰۱۷، ۹٫۳۲ میلیارد دلار برآورد شده که بیشتر آن شامل تبلیغات موبایل بوده است.

درباره ی تیم تحریریه مجله ایده پردازی

مطلب پیشنهادی

اشتباهات تبلیغات آنلاین

عدم مصرف از مدلهای هوشیاری امتحان شده بعضی از سازندگان پاشیدن بری هیچ خبر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *